مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 09:302021-08-21بين الملل

گراهام: بایدن به دلیل قضیه افغانستان باید استیضاح شود


در ادامه موجی از انتقادات از رییس جمهور آمریکا در خصوص وضعیت فعلی افغانستان، سناتور جمهوری خواه آمریکا خواستار استیضاح «جو بایدن» شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در پی تحولات اخیر نتیجه سیاست های دولت جو بایدن رییس جمهور آمریکا در خروج شتابزده از این کشور غرب آسیا می دانند، لیندسی گراهام سناتور جمهوری خواه خواستار استیضاح رییس جمهور ایالات متحده شد.

بنا بر گزارش روزنامه انگلیسی ایندیپندنت ، گراهام تصریح کرد که ایالات متحده وظیفه دارد تمامی شهروندان آمریکایی را به همراه مترجمان و پیمانکاران افغان را که به آمریکا کمک کرده اند، با احترام از افغانستان خارج کند.

وی در گفت وگو با برنامه فاکس اند فرندز تصریح کرد: اگر یک آمریکایی را (در افغانستان) جا بگذاریم، اگر تمامی آن افغان هایی که برای کمک به ما گام برداشتند، بیرون نیاوریم، به نظر ما جو بایدن، طبق قانون اساسی مرتکب جرم و جنایت بزرگی شده است و باید استیضاح شوند .

گروه طالبان یکشنبه (15 اوت/24 مردادماه) بعد از خروج اشرف غنی ، رییس جمهور سابق افغانستان وارد شهر کابل شد.

وال استریت ژورنال، ورود نیروهای طالبان را به منزله خاتمه تلاش های 20 ساله آمریکا و دیگر کشورهای غربی برای بازسازی افغانستان به شکل یک دموکراسی مدرن دانسته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گراهام: بایدن به دلیل قضیه افغانستان باید استیضاح شود

گراهام: بایدن به دلیل قضیه افغانستان باید استیضاح شود