مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 09:352021-08-21ورزشي

زیرساخت های برگزاری مسابقات را کمتر از سه ماه فراهم کردیم


سرداور مسابقات بین المللی نظامی ارتش های جهان اربابان سلاح گفت: اعتبارات لازم برای برگزاری مسابقات ارتش های جهان از سوی فرماندهی ارتش و نیروی زمینی تامین شده است و بخش اعظم زیر ساخت های لازم در کمتر از 3 ماه در استانداردهای جهانی احداث شده است.

- ایسنا/اصفهان سرداور مسابقات بین المللی نظامی ارتش های جهان" اربابان سلاح" گفت: اعتبارات لازم برای برگزاری مسابقات ارتش های جهان از سوی فرماندهی ارتش و نیروی زمینی تامین شده است و بخش اعظم زیر ساخت های لازم در کمتر از 3 ماه در استانداردهای جهانی احداث شده است.

سرهنگ توپخانه پدافند هوایی محمد سیدی، امروز (شنبه- 30 مردادماه) در نشست خبری مسابقات بین المللی نظامی ارتش های جهان اربابان سلاح اظهار کرد: قضاوت این بازی ها را 43 داور از ایران بر عهده دارند، هیئت داوری دیگری با ترکیبی از نمایندگان کشورهای شرکت کننده کار بررسی و نظارت بر مسابقات را برعهده خواهند داشت و نظر تمام داوران را دریافت و در نهایت نتایج از سوی سرداور اعلام می شود.

وی در خصوص کشورهای شرکت کننده در این دوره از مسابقات، گفت: کشورهای زیادی قرار بود در این دوره حضور داشته باشند که به دلیل مقررات پروتکل های بهداشتی کشور خود، از حضور در این بازی ها انصراف دادند، هر چند تمام امکانات لازم برای برگزاری مسابقات در شرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های برگزاری مسابقات را کمتر از سه ماه فراهم کردیم

زیرساخت های برگزاری مسابقات را کمتر از سه ماه فراهم کردیم