مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 09:452021-08-21اقتصادي

کاهش 54 درصدی تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: به دلیل اجرای محدودیت های کرونایی، تردد در مبادی ورودی و خروجی استان 54 درصد کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، کلیم الله وثوقی بعدازظهر امروز در بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: در بازه زمانی 26 الی 29 مرداد ماه سال جاری 63 هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان ثبت شده که کاهش 54 درصدی را نشان می دهد.

وی به وضعیت قرمز و نارنجی استان اشاره کرد و افزود: از هموطنان عزیز درخواست داریم با توجه به شرایط کرونایی از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت لزوم جهت اطلاع از آخرین وضعیت راه ها با سامانه 141 مرکز مدیریت راه ها تماس بگیرید.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل از انجام نظارت و بازرسی ویژه بر عملکرد شرکت های حمل ونقل کالا و مسافر خبر داد و خاطرنشان کرد: همه اقدامات لازم و پروتکل های بهداشتی به این شرکت ها ابلاغ شده و نظارت خاصی بر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی نیز انجام می شود.

جابه جایی مسافر 10 درصد کاهش یافت مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تصریح کرد: گشت های راهداری و ترابری با همراهی نیروهای پلیس راه به طور مستمر از شرکت ها و ناوگان های عمومی مسافربری با هدف رعایت پروتکل های بهداشتی،کنترل تجهیزات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 54 درصدی تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل

کاهش 54 درصدی تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل