مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 09:502021-08-21سياسي

هیئت و خانواده متکفل یکدیگرند


هیئت و خانواده متکفل یکدیگرند به این معنا که هرکدام تبیین کننده و مؤید دیگری است و فرهنگ حاکم بر هر دو نهاد از نظر تکوین و تشریع یک چیز است.

- میلاد جباری در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دین اسلام محمدی الظهور و فاطمی البقاء است و حضرت فاطمه (س) در مقام تفصیل و بروز و ظهور حقایق وجودی نبی (ص) است.

دبیر مجموعه شمس الشموس قزوین اذعان کرد: کوثر وجود دخت نبی اکرم تا روز قیامت جاری و ساری بوده و تلالو دارد و چه بسا سبب ارتباط با حقایق نوریه در دایره رحم ولایی و رسیدن به رحم رحمانی است.

وی افزود: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) سال 1397 در ملاقات با جمعی از مداحان و شاعران اهل بیت (ع) فرمودند که در هیئت ها به موضوع خانواده پرداخته شود زیرا دشمن برنامه دقیقی برای خانواده دارد و بیان این وظیفه و توجه به مسئله خانواده از سوی مقام معظم رهبری برای هیئت های مذهبی و مداحان تنها به دلیل مقارن بودن حضور مداحان در این دیدار نبوده و حکایت از رابطه راهبردی و عمیق میان نهاد خانواده و نهاد هیئت است.

این مسئول ابراز کرد: هیئت و خانواده متکفل یکدیگرند به این معنا که هرکدام تبیین کننده و مؤید دیگری است و فرهنگ حاکم بر هر دو نهاد از نظر تکوین و تشریع یک چیز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت و خانواده متکفل یکدیگرند

هیئت و خانواده متکفل یکدیگرند