مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 09:552021-08-21سياسي

قول مساعد رییس جمهور برای تبدیل مهدی شهر به قطب دامپروری


نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس از قول مساعد رییس جمهور برای تبدیل مهدی شهر به قطب دامپروری کشور و پیگیری امور در این حوزه خبر داد.

- ، با اشاره به دیدار خود با رییس جمهور در حاشیه رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت و پیگیری مسائل مرتبط با حوزه انتخابیه سمنان، مهدی شهر و سرخه، تاکید کرد: یکی از ظرفیت هایی که در این دیدار نیز به آن تاکید شد، حوزه دامپروری و دامداری است.

وی از قول مساعد رییس جمهور برای تبدیل مهدی شهر به قطب دامپروری خبر داد و افزود: همانطور که رییسی در برنامه های تبلیغاتی ایام انتخابات نیز تاکید کرد، امکان تبدیل مهدی شهر به قطب دامپروری، به ظرفیت بالای مهدی شهر در حوزه دامپروری و صنایع تبدیلی مرتبط با آن وجود دارد و لذا پیگیری تحقق این امر در دستور کار قرار دارد.

عضو خانه ملت از اشتغال زایی حوزه دامپروری در مهدی شهر به مثابه یک تحول یاد کرد و گفت: ضرورت طراحی شبکه زنجیره تأمین، تولید و توزیع محصولات دامی و ایجاد صنایع تبدیلی و نیز ایجاد بسترهای رونق گردشگری عشایری ایل سنگسر از جمله دیگر مطالباتی است که پیگیری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، ایل سنگسر در مهدی شهر ظرفیت بسیار عظیم تولید لبنیات، گوشت و تولیدات حوزه دامداری در کنار گردشگری و بومگردی ایلات و عشایر محسوب شده و به دلیل نزدیکی به تهران از جمله مهمترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول مساعد رییس جمهور برای تبدیل مهدی شهر به قطب دامپروری

قول مساعد رییس جمهور برای تبدیل مهدی شهر به قطب دامپروری