مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 10:152021-08-21ورزشي

کریمی فیروزجایی؛ دفاع رییس جمهور از کابینه منطقی و معقول بود


عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی دفاع رییس جمهور از کابینه پیشنهادی را منطقی، معقول و مبتنی بر قواعد شناخته شده حکمرانی ارزیابی کرد.

- علی کریمی فیروزجایی عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس مازندران درباره دفاع رییس جمهور از کابینه پیشنهادی اظهار کرد: سخنان رییس جمهور در صحن علنی مجلس در دفاع از کابینه پیشنهادی اقناعی و اساسی بود.

وی با اشاره به نگاه انتقادی برخی از نمایندگان مجلس به تنی چند از وزیران پیشنهادی، افزود: نگاه نمایندگان به طور عمده در این زمینه غیرسیاسی و از سر دلسوزی و خیرخواهی است.

کریمی فیروزجایی ادامه داد: چارچوب همکاری های مجلس با دولت مبتنی بر قانون گرایی و اصول حکمرانی است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: توانمندی، تعهد، کارآمدی و برخورداری از روحیه جهادی و انقلابی شاخص های کلی نمایندگان در دادن رای اعتماد به کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم است.

عضو مجمع نمایندگان مازندران خاطرنشان کرد: در مجموع رییس جمهور با توجه به شاخص های ترسیمی در معرفی وزیران به مجلس نمره قبولی گرفت.

وی در مورد روند بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی در صحن علنی مجلس یاد آور شد: با توجه به روند کنونی مجلس که در دوشیفت کاری فعال است، کار بررسی صلاحیت کابینه دولت سیزدهم چهار روز زمان می ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کریمی فیروزجایی؛ دفاع رییس جمهور از کابینه منطقی و معقول بود

کریمی فیروزجایی؛ دفاع رییس جمهور از کابینه منطقی و معقول بود