مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 10:302021-08-21پزشكي

تقویت انگیزه کادر درمان با تغییر وضعیت استخدامی و پرداخت مطالبات


رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان معتقد است که تغییر وضعیت استخدامی و قرارداد نیروهای قراردادی و شرکتی بخش درمان و پرداخت مطالبات کادر درمان نقش مهمی در ایجاد انگیزه در بین مدافعان سلامت در مقابله با همه گیری کروناویروس داشته است.

- ایسنا/سمنان رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان معتقد است که تغییر وضعیت استخدامی و قرارداد نیروهای قراردادی و شرکتی بخش درمان و پرداخت مطالبات کادر درمان نقش مهمی در ایجاد انگیزه در بین مدافعان سلامت در مقابله با همه گیری کروناویروس داشته است.

دکتر نوید دانایی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروزه هر چند با رشد روزافزون فن آوری در بسیاری از حوزه ها و مشاغل،تاحدودی از زمینه نقش نیروی انسانی کاهش یافته و وسیله جای نیروی انسانی را گرفته است، اما در بعضی از بخش ها همانند حوزه های مختلف سلامت، نقش نیروی انسانی کارآمد و توجه به این موهبت مهم در پیشبرد اهداف سازمانی در رأس امور و بسیار تأثیرگذار است، اما برای پیشبرد طرح ها و برنامه های سازمانی توجه به نیروی انسانی کارآمد اجتناب ناپذیر است.

وی با بیان اینکه افزایش بهره وری سازمان ها و توسعه روزافزون آن ها، مستلزم رشد و بهره وری کارکنان و نیز تقویت نیروی انگیزش آنان است افزود: برخی اندیشمندان دانش مدیریت، از انگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت انگیزه کادر درمان با تغییر وضعیت استخدامی و پرداخت مطالبات

تقویت انگیزه کادر درمان با تغییر وضعیت استخدامی و پرداخت مطالبات