مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 10:302021-08-21سياسي

ارسال محموله تجهیزات درمانی به 5 استان بحرانی درگیر کرونا


معاون اجتماعی و امور استانهای ستاد اجرایی فرمان امام اعلام کرد که محموله ویژه اقلام و تجهیزات درمانی و پزشکی برای کمک به مقابله با شیوع سویه جدید کرونا به 5 استان بحرانی کشور ارسال شد.

- معاون اجتماعی و امور استانهای ستاد اجرایی فرمان امام اعلام کرد که محموله ویژه اقلام و تجهیزات درمانی و پزشکی برای کمک به مقابله با شیوع سویه جدید کرونا به 5 استان بحرانی کشور ارسال شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی عسگری در تشریح این خبر افزود: با توجه به گسترش ویروس دلتا کرونا در پیک اخیر و با دستور رییس ستاد اجرایی فرمان امام ، محموله کمکی ویژه ای شامل انواع اقلام موردنیاز کادر سلامت و درمان مانند ونتیلاتور ، بای پپ ، دستگاه اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن، ماسک و گان و بسته های حمایتی برای آسیب دیدگان از کرونا به 5 استان کشور که دچار وضعیت بحرانی هستند ارسال شد.

وی افزود: خوزستان، بوشهر، تهران، هرمزگان و خراسان رضوی استان هایی هستند که دراین مرحله مقصد دریافت این کمک ها خواهند بود.

معاون اجتماعی و امور استانهای ستاد اجرایی فرمان امام خاطرنشان کرد: تاکنون 15 هزار گان، 25 هزار کیت تشخیص فوری کرونا، 200 هزار ماسک، 7 بیمارستان صحرایی به همراه داروهای رایگان، 500 کپسول اکسیژن خانگی، یک مخزن 20 تنی اکسیژن بیمارستانی و دستگاه های ونتیلاتور برای این 5 استان ارسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال محموله تجهیزات درمانی به 5 استان بحرانی درگیر کرونا

ارسال محموله تجهیزات درمانی به 5 استان بحرانی درگیر کرونا