مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 10:352021-08-21دانش

مرکز آموزش علمی کاربردی ایلام در 11 رشته دانشجو می پذیرد


رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام گفت: مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی واحد استان ایلام برای مهرماه امسال در 11 رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشجو می پذیرد.

- شهریار رستمی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی واحد استان ایلام برای مهرماه امسال در رشته های نرم افزار، فناوری اطلاعات، حقوق، گیاهان دارویی و معطر، روابط عمومی، امور فرهنگی، مترجمی زبان انگلیسی، نقاشی، گرافیک، عکاسی و طراحی دوخت در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشجو می پذیرد.

وی با بیان اینکه رویکرد مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام مبتنی بر مهارت و اشتغال است و برای اجرای این سیاست ها برنامه های متنوعی را در نظر گرفته شده است، افزود: معافیت تحصیلی، حضور اساتید مجرب، پرداخت شهریه به صورت اقساط، برنامه ریزی متناسب با وضعیت شاغلان، شرکت در دوره های مهارتی کوتاه مدت با تخفیف ویژه و استفاده از وام های دانشجویی و پرداخت اقساط آن بعد از فارغ التحصیلی از جمله مزایای تحصیل در این مرکز است.

رییس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان ایلام تصریح کرد: دارا بودن مرکز نوآوری و شکوفایی و ورود آسان به بازار کار، برگزاری کلاس های آنلاین و برگزاری کلاس های عملی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز آموزش علمی کاربردی ایلام در 11 رشته دانشجو می پذیرد

مرکز آموزش علمی کاربردی ایلام در 11 رشته دانشجو می پذیرد