مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 11:452021-08-21پزشكي

50 درصد عزاداران محرم در مشهد از ماسک استفاده کردند


رییس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: نتایج بررسی ها از رعایت شیوه نامه های بهداشتی در میان عزاداران مشهدی از ابتدای محرم تاکنون نشان می دهد که حدود 50 درصد از عزاداران و دست اندرکاران برگزاری این مراسم در مشهد ماسک داشته اند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: نتایج بررسی ها از رعایت شیوه نامه های بهداشتی در میان عزاداران مشهدی از ابتدای محرم تاکنون نشان می دهد که حدود 50 درصد از عزاداران و دست اندرکاران برگزاری این مراسم در مشهد ماسک داشته اند.

محمد باباخانی با اعلام این خبر اظهار کرد: طبق این بررسی ها استفاده از ماسک در میان عزاداران شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیشتر و حدود 70 درصد بوده است.

وی ادامه داد: کارشناسان بهداشتی در این مدت بیش از 2000 بازدید از مراسم عزاداری در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد با هدف نظارت بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی انجام داده اند که حدود 600 مورد آن مربوط به شهر مشهد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، باباخانی تصریح کرد: بر طبق بررسی های انجام شده رعایت فاصله گذاری اجتماعی، رعایت ظرفیت پذیرش عزادارن و رعایت زمان برگزاری مراسم در هیات های عزاداری مشهد بین 42 تا 45 درصد گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد عزاداران محرم در مشهد از ماسک استفاده کردند

50 درصد عزاداران محرم در مشهد از ماسک استفاده کردند