مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 12:152021-08-21پزشكي

بستری موقت 1136 بیمار کرونایی در اردبیل/ فعلا تخت خالی موجود نیست


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: 1136 بیمار کرونایی در مراکز بستری موقت اردبیل تحت درمان تزریقی قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، شهرام حبیب زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 1136 بیمار کرونایی در مراکز بستری موقت اردبیل تحت درمان تزریقی قرار گرفتند و در روزهای آتی احتمالا با سیل جدیدی از بیماران ناشی از تراکم در روزهای اخیر مواجه شویم.

وی افزود: حدود 68 بیمار جدید از صبح امروز در اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) اردبیل منتظر تخت برای ورود به بخش ها هستند.

فعلا تخت خالی موجود نیست رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل ادامه داد: فعلا تخت خالی برای این بیماران نیست و منتظر ترخیص بیماران قبلی هستیم.

حبیب زاده بیان کرد: موج پنجم بیماری کرونا با قدرت تمام در حال پیشروی بوده و متاسفانه هر روز مجبور می شویم تخت هایی را اضافه کنیم.

نیازمند همکاری 90 درصد مردم در رعایت نکات بهداشتی هستیم وی تصریح کرد: درمانگاه های بیمارستان امام رضا(ع) را نیز به بستری بیماران کرونا اختصاص خواهیم داد و ممکن است در روزهای آینده فاقد فضای لازم برای بستری بیماران باشیم چون این فضاها نیاز به تخت، پرستار و اکسیژن کافی دارد که تامین همه آن ها زمانبر و بسیار سخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری موقت 1136 بیمار کرونایی در اردبیل/ فعلا تخت خالی موجود نیست

بستری موقت 1136 بیمار کرونایی در اردبیل/ فعلا تخت خالی موجود نیست