مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 12:352021-08-21سياسي

تحقق محله اسلامی با تمرکز بر مساجد از مهمترین اولویت های سپاه است


جانشین سپاه استان قم در تشریح رویکرد جدید سپاه و بسیج استان قم پیرامون اهمیت مساجد گفت: تحقق محله اسلامی با محوریت محله و تمرکز بر مساجد از مهمترین اولویت های سپاه در این حوزه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر خصوص نوزدهمین اجلاس سراسری نماز در سال 1389 درباره ویژگی های مسجد طراز اسلامی تصریح کرد: مسجد بایستی مظهر باشد برای آمیختگی دنیا و آخرت و پیوستگی بین فرد و جامعه، مسجد خانه خدا و خانه مردم است و نیز مسجد کانون ذکر و معراج معنوی و در عین حال عرصه علم، جهاد و تدبیر دنیوی است و جایگاه عبادت و در عین حال پایگاه سیاست است.

سردار موحد ادامه داد: این مسیر طراز اسلامی الزاماتی باید داشته باشد که این الزامات شامل حضور روحانی شایسته، تبلیغ مساجد و مدرس و منبر موعظه، جذب و مشتاق کردن دل های جوانان، پر نشاط و آینده پو و لبریز از محیط مسجد، همکاری و پیوند شایسته مراکز آموزشی و مسجد محل، ارتباط برقرار کردن با اقشار مختلف و مستحکم کردن این ارتباط و… می شود.

وی همچنین افزود: برای رسیدن به جامعه اسلامی نیاز به محله اسلامی داریم، محله اسلامی جز با مساجد طراز اسلامی که در محل فعالیت می کنند ممکن نیست.

جانشین سپاه استان قم در تشریح رویکرد جدید سپاه و بسیج استان قم پیرامون اهمیت مساجد گفت: بحث تحقق محله اسلامی با محوریت محله و تمرکز بر مساجد از مهمترین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق محله اسلامی با تمرکز بر مساجد از مهمترین اولویت های سپاه است

تحقق محله اسلامی با تمرکز بر مساجد از مهمترین اولویت های سپاه است