مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 13:202021-08-21حوادث

کشف 362 میلیارد ریال کالای قاچاق در تهران


جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 44 قاچاقچی و کشف بیش از 900 هزار قلم انواع لوازم قاچاق، در 72 ساعت گذشته خبر داد.

- ، سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: در راستای مبارزه بی امان و تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ناامن کردن انبارهای دپوی کالا هشتمین مرحله طرح سراسری، استانی مبارزه با قاچاق کالا و ارز توسط پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی به مدت 72 ساعت اجرا شد.

وی بیان داشت: این طرح با اولویت مقابله با قاچاق کالاهای گمرکی، دخانی و ترانزیتی و نظارت و پایش انبارها در جنوب تهران اجرا و 20 اکیپ از کارآگاهان به محل ها و نقاط آلوده اعزام شدند.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در این طرح 900 هزار قلم انواع کالاهای قاچاق و فاقد مجوزهای قانونی کشف شد، عنوان داشت: کالاهای مکشوفه شامل مواد غذایی، الکتریکی و الکترونیکی، لوازم آشپزخانه، پارچه، آرایشی و بهداشتی، دارو، لاستیک خودرو، سیگار، ماینر، موتورسیکلت سنگین، لوازم پزشکی و … است.

وی با بیان اینکه کارآگاهان این پلیس با رصدهای اطلاعاتی پیچیده موفق شدند، مالک کالاها را شناسایی کنند، افزود: پس از هماهنگی قضایی 44 تن از مالکان کالاها دستگیر و با تکمیل 50 فقره پرونده، متهمان در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 362 میلیارد ریال کالای قاچاق در تهران

کشف 362 میلیارد ریال کالای قاچاق در تهران