مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 13:252021-08-21اقتصادي

کمی اطلاعات مالیاتی/ از جرم بودن فرار مالیاتی تا مالیات ارزش افزوده


مدیرکل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری محل هزینه مالیات ارزش افزوده را در راستای توسعه زیرساخت های شهری و روستای دانست و اعتقاد دارد معافیت های مالیاتی هدفمند راهی برای حمایت از تولید می باشد.

- کورش بیگدلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در رابطه با مالیات ارزش افزوده، گفت: اداره کل امور مالیاتی استان در سال گذشته بالغ بر یک هزار و 100 میلیارد ریال از محل وصول مالیات بر ارزش افزوده را به شهرداری ها، دهیاری ها و مناطق عشایری استان پرداخت نموده که این مبالغ در راستای توسعه زیرساخت های شهری و روستایی استان هزینه می شود.

مدیرکل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری افزود: به گفته شهردار و مسئولان استان است که اصلاحیه جدید قانون مالیات های مستقیم که از سال 95 به اجرا در آمده دارای ظرفیت های قابل توجهی در زمینه ارائه مشوق های مالیاتی به بخش تولید، بهبود فضای کسب و کار و حمایت از اشتغال است.

معافیت های مالیاتی هدفمند راهی برای حمایت از تولید وی ادامه داد: معافیت های مالیاتی هدفمند و درست می تواند در راستای حمایت از تولید و سرمایه گذاری موثر واقع شوند که نظام مالیاتی در همین راستا در اعطای تخفیف ها و معافیت های مالیاتی سعی دارد و زمینه های لازم برای حمایت از تولید و اشتغال در استان را فراهم می سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمی اطلاعات مالیاتی/ از جرم بودن فرار مالیاتی تا مالیات ارزش افزوده

کمی اطلاعات مالیاتی/ از جرم بودن فرار مالیاتی تا مالیات ارزش افزوده