مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 14:002021-08-21اقتصادي

گرانی سیمان کارگران ساختمانی را بیکار کرد!


نایب رییس کانون عالی انجمنهای صنفی کارگران ساختمانی با اشاره به افزایش بی رویه قیمت مصالح ساختمانی گفت: مصالح و سیمان به دست ما نمی رسد که کارگران ساختمانی بتوانند مشغول کار باشند و پروژه های ساختمانی از این وضعیت متاثر هستند.

- جی پلاس؛ نایب رییس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران ساختمانی با بیان اینکه قطعی برق و ماینرها ربطی به افزایش قیمت سیمان و دیگر مصالح ساختمانی ندارد، گفت که گرانی سیمان بسیاری از کارگران ساختمانی را بیکار و پروژه ها را متوقف کرد.

هادی ساداتی در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: متاسفانه افزایش قیمت سیمان مدتی در روند فعالیت کارگران ساختمانی اختلال ایجاد کرد و باعث توقف پروژه ها شد؛ در حال حاضر نیز بسیاری از کارگران ساختمانی بیکارند و افزایش قیمت مصالح ساختمانی از جمله سیمان بر فعالیت آنها تاثیرگذار بوده است.

کسی حاضر به پیگیری بالا رفتن قیمت مصالح ساختمانی نیست وی با بیان اینکه در بالا رفتن قیمت مصالح ساختمانی کسی حاضر به پیگیری نیست و با ضعف نظارت نهادها و دستگاههای نظارتی روبه رو هستیم، گفت: سال گذشته قیمتی که در مورد سیمان توافق کرده بودند 33 هزار تومان بود و قیمتی بود که زیرنظر سازمان حمایت تعیین شده بود ولی امسال به پاکتی 85 هزار تومان رسید و دست آخر هم قیمت را به 90 هزار تومان و حتی 150 هزار تومان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی سیمان کارگران ساختمانی را بیکار کرد!

گرانی سیمان کارگران ساختمانی را بیکار کرد!