مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 14:152021-08-21سياسي

اجرای طرح محله اسلامی در 115 محله آسیب پذیر در قم


در راستای تحقق محله اسلامی با محوریت مسجد محله و با توجه به تاثیر مثبت در اجرای برنامه ها هم اکنون این طرح 115 محله که شامل 95 محله در قم و 20 محله در پردیسان می شود در حال اجرایی شدن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمدرضا موحد بعد از ظهر امروز در کنفرانس خبری که در ساختمان 9 دی برگزار شد، با اشاره به نام گذاری 30 مرداد با عنوان روز جهانی مسجد اظهار کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب این روز یک روز انقلابی است که با درخواست ایران در سازمان کنفرانس اسلامی به تصویب رسید.

وی مسجد را محل تکامل انسان دانست و گفت: یکی از نخستین اقداماتی که نبی مکرم اسلام(ص) پس از تشکیل حکومت در مدینه انجام دادند، اهتمام بر ساخت مسجد بود.

جانشین فرمانده سپاه استان قم با بیان اینکه برای رسیدن به جامعه اسلامی نیازمند به محله اسلامی دارای طراز اسلامی هستیم،تصریح کرد: تحقق محله اسلامی با محوریت محله و تمرکز بر مساجد از مهمترین اولویت های سپاه به شمار می رود.

وی با بیان اینکه در راستای تحقق محله اسلامی 15 محله آسیب پذیر شناسایی شدند که با شروع از جمله این اقدامات برشمرده می شود.

وی همچنین تعیین رابط در سطح محلات که هم اکنون تحت عنوان خانه سبز با موضوعات تربیت فرزند، ازدواج، مباحث خانواده و طلاق است، شناسایی معتادان متجاهر، شناسایی خانواده های محروم و نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح محله اسلامی در 115 محله آسیب پذیر در قم

اجرای طرح محله اسلامی در 115 محله آسیب پذیر در قم