مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 14:452021-08-21سياسي

گلایه از برخی عزل و نصب ها در شهرداری/انتخاب شهردار اصلح فدای اختلاف ها نشود


در صحن شورای شهر گرگان بیان شد که باید شهرداری توانمند و برخوردار از صلاحیت های مردمی و اخلاقی انتخاب شده و این مسأله نباید فدای سایر چالش های شورا شود.

- ، هشتمین جلسه شورای شهر گرگان عصر شنبه با حضور اعضای شورا و در غیاب سرپرست شهرداری گرگان برگزار شد.

مقرر شده بود که جلسه به صورت غیرعلنی و بدون حضور خبرنگاران برگزار شود که با صحبت های چند تن از شورای شورا این روند تغییر کرد و جلسه علنی شد.

در این جلسه ناصر گرزین، عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: ما از مردم چیز پوشیده ای نداریم و باید همه مسائل به صورت شفاف بیان شود.

وی اضافه کرد: طبق بند یک ماده 11 قانون آیین نامه شوراها در خصوص غیرعلنی برگزار شدن جلسات باید رأی گیری شده و در صحن مصوب شود.

گرزین ادامه داد: امیدواریم یک شورای 9 نفره شکل گرفته و حرف ها هم در حد شعار باقی نماند زیرا مردم به دنبال عملگرایی اعضا هستند.

وی متذکر شد: طبق قانون جدید ما یک ماه برای انتخاب شهردار فرصت داریم لذا باید جلسات را بیشتر کرده و افراد داوطلب را بیاوریم تا نظرشان را اعلام کنند و به انتخاب اصلح برسیم.

حجت مقسم، سخنگوی شورای شهر گرگان هم در ادامه ضمن تشکر از نهضت آسفالت شهرداری گرگان، گفت: چند گام برای انتخاب شهردار پیشنهاد شده و باید در فضای منطقی و آنچه به صلاح شهر است، تصمیم گیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه از برخی عزل و نصب ها در شهرداری/انتخاب شهردار اصلح فدای اختلاف ها نشود

گلایه از برخی عزل و نصب ها در شهرداری/انتخاب شهردار اصلح فدای اختلاف ها نشود