مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 16:422021-08-21سياسي

صمیمیان سرپرست فرماندار سمنان شد/ فخری رفت


با ابلاغ استاندار سمنان، مهدی صمیمیان سرپرست فرمانداری سمنان شد تا جایگزین نادر فخری فرماندار سابق این شهرستان شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان، طی ابلاغی مهدی صمیمیان مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان را با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سمنان منصوب کرد.

در حکم انتصاب مهدی صمیمیان آمده است: با عنایت به پیشنهاد معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی و نظر به مراتب تعهد و توانمندی جنابعالی به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سمنان منصوب می شوید.

توجه و احترام به مردم این ولی نعمتان ما و تشکیل جلسات، هماهنگی و نظارت بر عملکرد واحدهای فرمانداری جهت اجرای امور به صورت مستمر، ایجاد هماهنگی بین ادارات و بخشداری تابعه و نظارت بر عملکرد ادارات شهرستان از جمله وظایفی است که امید است در انجام آن تلاش و کوشش نمایید مهدی صمیمیان مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان با توجه به استعفای نادر فخری، فرماندار سابق سمنان، به این سمت رسیده است.

فخری سابقه فرمانداری شاهرود را نیز در کارنامه داشت و انتقادات نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه طی ماه های اخیر تغییر در مدیریت فرمانداری را محتمل کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صمیمیان سرپرست فرماندار سمنان شد/ فخری رفت

صمیمیان سرپرست فرماندار سمنان شد/ فخری رفت