مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 18:552021-08-21سياسي

همایش«رهروان زینبی» در گناوه برگزار شد


برنامه معنوی «رهروان زینبی» همزمان با ایام سوگواری و عزاداری ماه محرم در بقعه امامزاده سلیمان بن علی (ع) گناوه برگزار شد.

- خبرنگار مهر پیرامون برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی اظهار داشت: سوگواره بصیرت عاشورایی یکی از طرح های سازمان اوقاف و امور خیریه است که هر سال با برنامه های متنوع و هم زمان با ایام عزاداری سید و سالار شهیدان در اماکن مذهبی و بقاع متبرکه برگزار می شود.

حسین غلامی افزود: امسال نیز این سوگواره در جوار امامزاده سلیمان بن علی (ع) با اجرای برنامه های متعدد و با توجه به شرایط خاص کرونایی با رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش برگزار شد.

وی بیان کرد: در این سوگواره معنوی علاوه بر عزاداری، برنامه های مختلفی از جمله مراسم شیرخوارگان حسینی، همایش احلی من العسل، رهروان زینبی، لبیک یا حسین، بیرق و شمیم حسینی (توزیع بسته های کمک معیشتی به نیازمندان)، شب شعر حسینی و روضه خوانی تدارک دیده شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه گناوه گفت: برنامه های تدارک دیده شده با توجه به شرایط کرونایی از طریق فضای مجازی برای علاقمندان به صورت مستقیم پخش شد.

یکی از روحانیون و مبلغان دینی در این آیین معنوی اظهار داشت: صبر حضرت زینب (ص) یکی از ویژگی ها ایشان است و امروز از هر کسی پیرامون حضرت زینب کب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش«رهروان زینبی» در گناوه برگزار شد

همایش«رهروان زینبی» در گناوه برگزار شد