مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 19:202021-08-21پزشكي

تغییر وضعیت تدریجی روند بستری های کرونایی در علوم پزشکی سمنان


بررسی میزان بستری های کرونایی در مناطق تحت پوشش علوم پزشکی سمنان گویای این است که این روند برخلاف هفته های پیش از حالت صعودی خارج و در چند روز اخیر تا حدودی در حال تغییر وضعیت به روند تنزلی است.

- ایسنا/سمنان بررسی میزان بستری های کرونایی در مناطق تحت پوشش علوم پزشکی سمنان گویای این است که این روند برخلاف هفته های پیش از حالت صعودی خارج و در چند روز اخیر تا حدودی در حال تغییر وضعیت به روند تنزلی است.

به دنبال اجرایی شدن محدودیت های کرونایی اخیر، شمار بستری های کرونایی شهرستان های ششگانه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان در حالی در شبانه روز گذشته به 31نفر رسیده که روز قبل از آن این رقم 45 نفر و در روزهای قبل از آن نیز به ترتیب 37، 45، 62 و.

بوده که این مهم، گویای تغییر وضعیت تدریجی و احتمالی این همه گیری است.

دکتر نوید دانایی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در گفت وگو با خبرنگاران از بستری شدن 31 بیمار جدید مثبت دیگر با تشخیص قطعی ابتلا به کووید19 در 24 ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان خبر داد و با اشاره به آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس اظهار کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون 36 هزار و 327 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر وضعیت تدریجی روند بستری های کرونایی در علوم پزشکی سمنان

تغییر وضعیت تدریجی روند بستری های کرونایی در علوم پزشکی سمنان