مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 20:402021-08-21پزشكي

مصلاهای آبادان و خرمشهر برای بیماران کرونایی تجهیز شدند


اهواز رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: در حال حاضر حتی یک تخت بستری برای بیماران وجود ندارد و ازاین رو هم مصلای نماز جمعه آبادان و هم خرمشهر به منظور بستری بیماران کرونایی تجهیز شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شکرالله سلمان زاده شامگاه شنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونای خوزستان با اشاره به اوضاع بد جنوب غرب این استان اظهار کرد: در حال حاضر حتی یک تخت بستری برای بیماران وجود ندارد و اورژانس ها مملو از بیماران است؛ اکثر بیماران در بخش های اورژانس نگهداری می شوند.

وی با اشاره به اینکه اوضاع به هیچ وجه خوب نیست و ورودی به بیمارستان ها به شدت در حال افزایش است، ادامه داد: هم مصلای نماز جمعه آبادان و هم خرمشهر برای بستری بیماران کرونایی تجهیز شدند؛ همچنین تعداد 42 بیمار در آی سی یو و 40 بیمار در انتظار بستری در آی سی یو وجود دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با هشدار نسبت به شیوع نوع لاندا ویروس کرونا در دنیا و شوخی بردار نبودن نوع دلتا تصریح کرد: در آبادان پنج بیمارستان درگیر بیماران کرونایی هستند و در 24 ساعت گذشته هفت فوتی گزارش شده که نسبت به جمعیت 700 هزار نفری باید در نظر گرفته شود؛ البته روزی با 17 فوتی نیز گزارش شده که جزو روزهای مرگبار بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصلاهای آبادان و خرمشهر برای بیماران کرونایی تجهیز شدند

مصلاهای آبادان و خرمشهر برای بیماران کرونایی تجهیز شدند