مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 01:502021-08-21فناوري

شغل های اینستاگرامی جذاب و پولساز/ از بلاگری تا واینری


امروزه استفاده از اپلیکیشن های مختلف بر روی تلفن همراه و رایانه در زندگی افراد جامعه نقش بسیار قابل توجهی دارد، شبکه های اجتماعی متفاوتی از جمله تلگرام، - واتس آپ، اینستاگرام، توییتر و .

برای روی تلفن همراه و رایانه بسیاری از افراد جامعه نصب و مورد استفاده قرار می گیرد، بسیاری از افراد به این فضاها به چشم سرگرمی می نگرند، اما عده ای نیز در این فضا به کسب درآمد به شیوه های مختلف دست زده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با گسترش روزافزون استفاده از فضای مجازی در زندگی بشر بالتبع آن نیز با مشاغل مختلفی نیز در این بستر روبرو شده ایم که بسیاری از آن ها نیز برای افراد جامعه تازگی دارند و گاها از مزایا و معایب این مشاغل نوپدید نیز بی اطلاع هستند، بلاگرها، موکبانگرها، اینفلوئنسرها، آنلاین شاپ ها، واینرها از جمله افرادی هستند که این روزها بر بستر اپلیکشن اینستاگرام در حال فعالیت هستند و گاها درآمدهای میلیاردی نیز کسب می کنند.

این روزها بحث بلاگری و کسب درآمد از این طریق سوژه داغی در فضای مجازی است و به طور چشمگیری شاهد افزایش بالاگرها در اینستاگرام هستیم، بلاگرها از شیوه های مختلف سعی در جذب مخاطبان و تبلیغات برای فروش محصولات شرکت های بزرگ اعم از آرایشی، بهداشتی، خوراکی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شغل های اینستاگرامی جذاب و پولساز/ از بلاگری تا واینری

شغل های اینستاگرامی جذاب و پولساز/ از بلاگری تا واینری