مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 02:002021-08-21اقتصادي

باز هم داستانی دیگر از عدم عرضه بنزین سوپر در ایلام/ جایگاه ها راغب به عرضه نیستند


نبود بنزین سوپر در جایگاه های توزیع سوخت ایلام سبب نارضایتی شهروندان ایلامی شده است این درحالی است که مسوولین مربوطه علت آن را نبود تقاضا و به دنبال آن خسارت به جایگاه داران اعلام کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، در تمام دنیا آلودگی هوا به چالشی جدی تبدیل شده از این رو دانشمندان برای کاهش آلودگی هوا از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند؛ بنزین یکی از عوامل آلودگی هوا در سراسر جهان و حتی کلان شهرهای ایران است که راه های مختلفی برای کاهش آن وجود دارد.

بنزین سوپر این روزها به عنوان یک سوخت پاک از آن نام برده می شود و در کشورهای مختلف برای خودروها مورد استفاده قرار می گیرد؛ در استان های کشور این نوع بنزین هرچند قیمت بالاتری از بنزین معمولی دارد اما مورد توجه عموم مردم جهت سوخت خودرو است.

استان ایلام یکی از استان هایی است که علی رغم اینکه این نوع بنزین را مورد استفاده قرار می دهند اما مدتی است که به دلیل بی توجهی و عدم نظارت مسوولین شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی دیگر بنزین سوپر در جایگاه های سطح شهر ایلام عرضه نمی شود.

بنزین سوپر در جایگاه های پمپ بنزین ارائه نمی شود حسینی یکی از شهروندان ایلامی به فارس گفت: چند روز است که در به در دنبال بنزین سوپر هستم اما در جایگاه های پمپ بنزین خبری نیست؛ لطفا پیگیری کنید؛جایگاه دارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باز هم داستانی دیگر از عدم عرضه بنزین سوپر در ایلام/ جایگاه ها راغب به عرضه نیستند

باز هم داستانی دیگر از عدم عرضه بنزین سوپر در ایلام/ جایگاه ها راغب به عرضه نیستند