مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 02:152021-08-21اقتصادي

تداوم روند صعودی آمارها در استان فارس


استان فارس در دوره خیز پنجم شیوع کروناویروس، شاهد افزایش نگران کننده آمارهای ابتلا، بستری و فوت بود و رکوردهای تازه ای را آمارهای روزانه تعداد بیماران بستری و مرگ بر اثر ابتلا به کووید19 ثبت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، طی 10 روز گذشته، استان فارس در آمار روزانه بیماران پذیرش شده در مراکز درمانی مرجع کرونا، شاهد رشدی شدید بود که در بالاترین میزان به بیش از 600 نفر هم رسید و عدد قربانیان کووید19 هم برای اولین بار، از عدد 50 مورد فوتی طی یک روز عبور کرد.

افزایش تعداد بیماران بستری در بیمارستان های استان فارس و تکمیل شدن این مراکز از حدود 2 هفته قبل، منجر به راه اندازی سه بیمارستان پشتیبان با همراهی سپاه فجر و ارتش و آماده باش همه دستگاه های دولتی برای کمک تجهیزاتی به علوم پزشکی شد.

این در حالیست که طی ماه های قبل از آن، وضعیت استان فارس علیرغم همه دشواری های شیوع کرونا و اوج گیری عدد بیماران و فوت شدگان، نسبت به سایر استان ها و به دلیل وجود مراکز متعدد تخصصی و فوق تخصصی و امکانات و تجهیزات پزشکی در بخش های دولتی، خیریه و خصوصی، بهتر ارزیابی می شد.

فارس که تا پیش از این به لحاظ واکسیناسیون علیه بیماری کرونا، به نسبت وسعت و جمعیت، پیشتاز کشور محسوب می شد، اکنون و به گفته مسئولان دانشگاه علوم پزشکی فارس، حدود 20 درصد کل جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم روند صعودی آمارها در استان فارس

تداوم روند صعودی آمارها در استان فارس