مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 02:202021-08-21ورزشي

تعطیلی برخی صنوف در خرم آباد ادامه دارد


تعطیلی برخی اصناف در این شهرستان بدلیل شرایط نامناسب کرونایی تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، جعفر طولابی عصر شنبه در جلسه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان خرم آباد، در خصوص تخلفات اصناف در ایام تعطیلات هفته گذشته اظهار داشت: در این ایام به یکهزارو689 مورد تذکر، 65 مورد پلمپ، 73 مورد اخذ تعهد، 8 مورد معرفی به مراجع قضایی و تشکیل پرونده در شهرستان خرم آباد ثبت شده است.

وی با تاکید بر ادامه دار بودن تعطیلی برخی اصناف خاطر نشان کرد: بر اساس مصوبات مرکز استان لرستان، برخی واحد های صنفی مانند تالارها، باشگاه ها و سالن های سرپوشیده ورزشی، استخرها، اماکن تاریخی مثل موزه ها و اماکن فرهنگی مثل سینما ها، آرامستان ها، پارک ها و بوستان ها همچنان تعطیل می باشند.

فرماندار خرم آباد در رابطه با فعالیت مشاغل گروه های 2،3و4 تصریح کرد: این مشاغل در قالب پروتکل های جدیدی به فعالیت خود ادامه خواهند داد و تیم های نظارتی فعالیت آنها را رصد خواهند کرد و در صورت مشاهده هر گونه تخلف و رعایت نکردن مصوبات ستاد مبارزه با کرونا باید معرفی شوند که طبق قانون با آنها برخورد شود.

طولابی در پایان با اشاره بر تشدید نظارت دستگاه های تخصصی تصریح کرد: دستگاه های تخصصی باید بیشتر بر واحد های خدماتی اعم از مطب پزشکان، مراکز درمانی، داروی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی برخی صنوف در خرم آباد ادامه دارد

تعطیلی برخی صنوف در خرم آباد ادامه دارد