مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 02:302021-08-21سياسي

دو وزیر پیشنهادی احتمالا رأی نمی آورند/ تیم اقتصادی دولت هماهنگ باشد


بنده احتمال می دهم که یک یا دو نفر از افرادی که رییس جمهور برای کابینه سیزدهم به مجلس معرفی کرده است، نتوانند از مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد بگیرند.

- ، در ارزیابی خود از وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم، گفت: کابینه پیشنهادی رییس جمهور متشکل از افرادی توانمند و انقلابی است و توقع ما این است که در صورت رأی آوردن، روحیه انقلابی و مردم داری خود را حفظ کنند.

وی بیان کرد: البته بنده احتمال می دهم که یک یا دو نفر از افرادی که رییس جمهور برای کابینه سیزدهم به مجلس معرفی کرده است، نتوانند از مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد بگیرند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها ادامه داد: چند نفر از وزرای پیشنهادی دولت سوابق خوب و قابل قبولی ندارند و انتظار داشتیم که برای این وزارتخانه ها هم افرادی با کارنامه و سابقه بهتر به مجلس ارائه می شد.

آصفری تصریح کرد: البته نمی توان در این زمینه با قاطعیت نظر داد و باید وزرای پیشنهادی دولت در صحن مجلس حضور یابند، کارنامه خود را ارائه دهند و سپس می توان نظر نهایی را درباره آنان داد.

وی با تاکید بر ضرورت هماهنگی تیم اقتصادی دولت، گفت: مهم ترین مسئله در حوزه اقتصادی، هماهنگی تیم اقتصادی دولت است و یک وزیر به تنهایی نمی تواند کاری در عرصه اقتصادی انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو وزیر پیشنهادی احتمالا رأی نمی آورند/ تیم اقتصادی دولت هماهنگ باشد

دو وزیر پیشنهادی احتمالا رأی نمی آورند/ تیم اقتصادی دولت هماهنگ باشد