مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 02:302021-08-21بين الملل

آیا جامعه جهانی از احمدمسعود برای مقابله با طالبان حمایت می کند؟


یک کارشناس مسائل افغانستان، در ارتباط با تحرکات احمد مسعود پسر احمدشاه مسعود در دره پنج شیر افغانستان برای مقابله با طالبان گفت: - آیا جامعه جهانی از "احمدمسعود "برای مقابله با "طالبان" حمایت می کند؟ یک کارشناس مسائل افغانستان، در ارتباط با تحرکات" احمد مسعود" پسر "احمدشاه مسعود "در دره پنج شیر افغانستان برای مقابله با طالبان گفت: به نظر می رسد با توجه به شرایط امنیتی موجود در افغانستان احمدمسعود به سمت نوعی سازماندهی نیروهایش در این منطقه رفته است اما این الزاما به معنای تقابل مسلحانه با طالبان نیست.

نوذر شفیعی در گفت وگو با ایسنا در پاسخ به این سوال که آیا به نظر وی احمدمسعود در مبارزه با طالبان در منطقه پنج شیر به موفقیتی دست پیدا می کند و دیگر گروه های افغانستانی از او در مبارزه با طالبان حمایت می کنند یا نه؟ گفت: هنوز به صورت دقیق مشخص نیست که آیا احمد مسعود قصد مقابله مسلحانه با طالبان را دارد یا اینکه با توجه به شرایط امنیتی موجود به سمت نوعی سازماندهی نیروهایش رفته چرا که این موضوع ،الزاما به معنای تقابل مسلحانه با طالبان نیست.

وی با بیان این که به نظر می رسد اقدامات احمد مسعود در دره پنج شیر به این معناست که اگر طالبان بخواهد به عنوان بخشی از قدرت در افغانستان مسیری مجزا از آنچه که جامعه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا جامعه جهانی از احمدمسعود برای مقابله با طالبان حمایت می کند؟

آیا جامعه جهانی از احمدمسعود برای مقابله با طالبان حمایت می کند؟