مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 03:002021-08-21پزشكي

استقرار 6 تیم در مرکز واکسیناسیون شهدای قلاویزان ایلام


فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: مرکز واکسیناسیون مجتمع ورزشی شهدای قلاویزان شهر ایلام با حضور مداوم 6 تیم تزریقات خانم و اقا از صبح تا عصر متقاضیان دریافت واکسن را پذیرش می کنند.

- ایسنا/ایلام فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: مرکز واکسیناسیون مجتمع ورزشی شهدای قلاویزان شهر ایلام با حضور مداوم 6 تیم تزریقات خانم و اقا از صبح تا عصر متقاضیان دریافت واکسن را پذیرش می کنند.

سردار جمال شاکرمی در بازدید از مرکز واکسیناسیون مجتمع ورزشی شهدای قلاویزان شهر ایلام گفت: معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه امیرالمومنین(ع) استان در 2 جبهه مداوای بیماران و واکسیناسیون با دانشگاه علوم پزشکی برای مهار کرونا همکاری دارد ،درمانگاه تنفسی و مرکز درمان سرپایی واقع در میدان و زیرگذر شهید کشوری و مرکز قرنطینه و واکسیناسیون مجتمع ورزشی شهدای قلاویزان در خدمت دانشگاه علوم پزشکی است.

وی با بیان اینکه تمام امکانات، ظرفیت، تجهیزات و نیروی انسانی این مراکز را معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه استان ایلام تامین کرده تا از حجم فشار وارده به بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی کاسته شود، تصریح کرد: درمانگاه تنفسی و مرکز درمان سرپایی روزانه بین 200 تا 250 نفر بیمار کرونایی را که نیاز به بستری موقت دارند، پذیرش می کند و مرکز واکسیناسیون شهدای قل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 6 تیم در مرکز واکسیناسیون شهدای قلاویزان ایلام

استقرار 6 تیم در مرکز واکسیناسیون شهدای قلاویزان ایلام