مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 03:002021-08-21اجتماعي

پیک دامنه دار پنجم و مقابله نفس گیر با دلتا کرونا


در حالی که شب گذشته تعطیلات یک هفته ای در سراسر کشور به پایان رسید اما روند آمار ابتلا به کرونا در پیک پنجم صعودی است و به گفته مسوولان، این پیک دامنه دار هنوز به اوج خود نرسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، نفس های مردادماه به شماره افتاده و شهریور از راه رسید، ماهی که کم کم با خودش بوی کتاب و درس و مدرسه و دانشگاه می آورد.

شهریور که به نیمه می رسد، کتاب های درسی خریداری شده و در قفسه جای می گیرند و شوق و ذوق خرید کیف و کفش و یونیفرم به جان دانش آموزان می افتد .

کلاس های حضوری سال تحصیلی 98 در پایان مسیر جای خودشان را به کلاس های مجازی دادند و سال 99 هم که پای لپ تاپ و تبلت و کامپیوتر گذشت.

اما حالا که صدای پای سال تحصیلی جدید شنیده می شود، یک سال و نیم از شیوع حضوری قوت گیرد.

و حالا نوعی شک و تردید در دل خانواده ها وجود دارد که آیا با این شرایط دلشان راضی می شود که فرزندانشان را راهی کلاس های حضوری کنند یا باز هم باید خودشان را برای یک سال دیگر جهت نشستن پای کلاس های مجازی اماده کنند؟ آمارها نشان می دهد کرونای دلتا مسری تر و چموش تر بوده و با قدرت سرایت بالاتری در حال قربانی گرفتن از همه سنین در جامعه است، لذا این ترس و واهمه بر جان همه مردم افتاده است چراکه مشاهده شده این نوع جهش یافته از ویروس، حتی افراد واکسن زده را هم به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیک دامنه دار پنجم و مقابله نفس گیر با دلتا کرونا

پیک دامنه دار پنجم و مقابله نفس گیر با دلتا کرونا