مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 03:452021-08-22اقتصادي

کاهش التهاب بازار سیمان در اردبیل/ کشف 60 تن سیمان احتکار شده


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با افزایش تولید کارخانه سیمان در اردبیل، کاهش التهاب بازار این محصول رقم خورده است.

- ایسنا/اردبیل رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با افزایش تولید کارخانه سیمان در اردبیل، کاهش التهاب بازار این محصول رقم خورده است.

رامین صادقی روز شنبه 31 مرداد ماه در جریان بازدید از فعالیت کارخانه سیمان اردبیل اظهار کرد: با کاهش قطعی های برق در واحدهای تولیدی و صنعتی و برقراری برق پایدار، تولیدات کارخانه سیمان تا صد درصد ظرفیت در سه شیفت کاری انجام می شود.

وی تصریح کرد: با تأمین نیاز بازار و جلوگیری از التهابات کذایی و سودجویی و دلال بازی عده ای، سعی شده تا بازار سیمان به وضعیت تعادل رسیده و از افزایش قیمت در عرضه این محصول جلوگیری شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در کنار اقدامات مناسب عرضه و تقاضا در این شرایط با همکاری تعزیرات حکومتی نسبت به کشف سیمان احتکار شده در برخی از مجموعه ها و واحدهای عرضه کننده برنامه ریزی شده تا جلوی این کار گرفته شود.

صادقی از کشف 60 تن سیمان احتکار شده در پارس آباد از سه واحد عرضه این محصول خبر داد و افزود: تمامی متخلفان در این زمینه دستگیر و با پرونده تشکیل شده تحویل تعزیرات شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش التهاب بازار سیمان در اردبیل/ کشف 60 تن سیمان احتکار شده

کاهش التهاب بازار سیمان در اردبیل/ کشف 60 تن سیمان احتکار شده