مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 03:452021-08-22سياسي

کارنامه «کردوانی» راهگشای امروز و فردای جامعه دانشگاهی خواهد بود


رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی ضمن تسلیت درگذشت پدر کویرشناسی ایران،نوشت: تلاش های این استاد فرهیخته راهگشای امروز و فردای جامعه علمی و دانشگاهی کشور خواهد بود.

- ، سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی درگذشت پروفسور پرویز کردوانی پدر کویر شناسی ایران را تسلیت گفت.

متن پیام او به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون درگذشت چهره ماندگار علمی کشور، جغرافیدان نامدار و دارنده نشان درجه یک دانش، پدر کویر شناسی ایران پروفسور پرویز کردوانی موجب اندوه و تأسف فراوان گردید.

بی شک کارنامه این استاد فرهیخته که با برخورداری از صفات و ویژگی های ذاتی و علمی و اتکا به همت عالی خود، تلاش خستگی ناپذیر و الهام بخشی برای سربلندی ایران عزیز و کشف و معرفی قابلیت های بی نظیر و نعمت های سرشار آن به ویژه در حوزه کویری و بیابانی و همچنین نشان دادن ظرفیت های بی کرانه این سرزمین برای رشد و پیشرفت به ودیعت گذارده است، راهگشای امروز و فردای جامعه علمی و دانشگاهی کشور خواهد بود.

این ضایعه بزرگ را به خانواده سوگوار، دانشجویان، استادان و همکاران عالیقدر وی تسلیت عرض نموده و از درگاه خدای کریم و نعیم برای استاد راحل، غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان و مصیبت دیدگان مکرم، صبر، شکیبایی و سکینه قلبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارنامه «کردوانی» راهگشای امروز و فردای جامعه دانشگاهی خواهد بود

کارنامه «کردوانی» راهگشای امروز و فردای جامعه دانشگاهی خواهد بود