مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 03:502021-08-22پزشكي

333 بیمار جدید مبتلا به کرونا در سمنان شناسایی شدند


رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: در شبانه روز گذشته 333 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی شهرستان های تابعه دانشگاه شناسایی شدند.

- نوید دانایی در گفتگو با به صورت سرپایی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان شناسایی شدند، ابراز کرد: در 72 ساعت گذشته 113 بیمار جدید مبتلا به کووید -19 در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه بستری شدند.

وی با بیان اینکه در واقع در 24 ساعت گذشته 333 بیمار کرونایی در شهرستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان شناسایی شده اند، افزود: این امر نشان می دهد که همچنان باید نگران شیوع گسترده بیماری باشیم.

تسریع در روند واکسیناسیون رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه همچنان در شرایط بحرانی شیوع ویروس تشخیص به موقع و آغاز درمان امری حیاتی است.

دانایی با بیان اینکه رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی لازم است، تاکید کرد: همچنین رعایت فاصله گذاری اجتماعی، دقت در اعمال محدودیت ها و همراهی مردم، عدم تجمع و سفر، بیرون نیامدن از خانه جز به هنگام اضطرار و… در زمره تأکیدات ما به مردم است.

وی با اشاره به همراه سپاه با دانشگاه علوم پزشکی سمنان در زمینه ترویج و تسریع واکسیناسیون، گفت: روند واکسیناسیون کووید -19 همچنان ادامه داشته و تاکنون 137 هزار نفر در مجموعه تحت پوشش دانشگاه واکسینه شده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

333 بیمار جدید مبتلا به کرونا در سمنان شناسایی شدند

333 بیمار جدید مبتلا به کرونا در سمنان شناسایی شدند