مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 03:502021-08-22اقتصادي

کاربست اقتصاد رفتاری در حوزه کسب و کار


انجمن علمی دانشجویی اقتصاد دانشگاه الزهرا با همکاری تعدادی از انجمن علمی دانشجویی اقتصاد کشور، وبینار «کاربست اقتصاد رفتاری در حوزه کسب و کار» را برگزار می کند.

- انجمن علمی دانشجویی اقتصاد دانشگاه الزهرا با همکاری تعدادی از انجمن علمی دانشجویی اقتصاد کشور، وبینار کاربست اقتصاد رفتاری در حوزه کسب و کار را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، کسب و کار نسخه 1400 ، اقتصاد مغز ، کسب و کار با چاشنی نوروساینس ، سقلمه ، گیمیفیکیشن ، کسب و کار ، سیاست گذاری به سبک اقتصاد رفتاری ، راهنمای اقتصاد رفتاری برای مدیران ، مارکتینگ به شیوه اقتصاد رفتاری و قدرت بازی ها از جمله مباحث و سرفصل هایی است که در این برنامه ارائه خواهد شد.

این برنامه با ارائه کاوه یزدی فرد، امیر عبدالعظیمی، محمدحسین خسروی، علیرضا رنجبر شورابی، نازنین موسوی، کسری رفالیان و امیر محمد تهمتن، از 7 الی 28 شهریور، ساعت 17 الی 19، به صورت تعاملی در اسکای روم معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا (س) برگزار خواهد شد.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و دریافت لینک کلاس با شماره 09045850213 در واتساپ یا شناسه Economicregister @ در تلگرام ارتباط برقرار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاربست اقتصاد رفتاری در حوزه کسب و کار

کاربست اقتصاد رفتاری در حوزه کسب و کار