مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 04:002021-08-22اقتصادي

30 درصد دفاتر گردشگری کرمانشاه تغییر شغل داده اند


رییس انجمن دفاتر گردشگری کرمانشاه گفت: 30 درصد از دفاتر گردشگری کرمانشاه پس از شیوع بیماری کرونا تعطیل شده و به سمت مشاغل دیگر رفته اند.

- ایسنا/کرمانشاه رییس انجمن دفاتر گردشگری کرمانشاه گفت: 30 درصد از دفاتر گردشگری کرمانشاه پس از شیوع بیماری کرونا تعطیل شده و به سمت مشاغل دیگر رفته اند.

فردین امیری در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به گذشت نزدیک به دو سال از شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: دفاتر گردشگری یکی از آسیب پذیرترین بخش های گردشگری از شیوع این بیماری بودند.

وی از تعطیلی قریب به اتفاق دفاتر گردشگری کرمانشاه در مدت زمان اوج گیری شیوع کرونا خبرداد و گفت: وقتی هر یکی دو ماه یک بار با یک پیک جدیدی از شیوع این بیماری مواجه می شویم، دیگر امکان فعالیتی برای دفاتر گردشگری باقی نمی ماند.

رییس انجمن دفاتر گردشگری کرمانشاه ادامه داد: در حال حاضر هیچکدام از 85 دفتر گردشگری استان فعال به معنای درآمدزا بودن نیستند و آنهایی هم که باز هستند، به امید بهتر شدن اوضاع زنده مانده اند.

وی افزود: حدود 30 درصد از دفاتر گردشگری استان طی مدت زمان شیوع بیماری کرونا کاملا تعطیل شده و به سمت مشاغل دیگر رفته اند.

امیری اضافه کرد: در شرایط فعلی دفاتر گردشگری استان فقط بلیط فروشی می کنند که این کار درآمدی برای آنها ندارد و سودی به جیب آنها نمی رساند و ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد دفاتر گردشگری کرمانشاه تغییر شغل داده اند

30 درصد دفاتر گردشگری کرمانشاه تغییر شغل داده اند