مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 04:052021-08-22اجتماعي

فرهنگیان هرمزگان نگرانی از بابت سهمیه واکسن کرونا نداشته باشند


مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: تاکنون 80 درصد فرهنگیان و جمعیت هدف آموزش و پرورش استان هرمزگان در برابر بیماری کرونا واکسینه شده اند.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: تاکنون 80 درصد فرهنگیان و جمعیت هدف آموزش و پرورش استان هرمزگان در برابر بیماری کرونا واکسینه شده اند.

ایرج بیت الهی صبح امروز (31 مردادماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در برنامه واکسیناسیون پوشش 100 درصدی فرهنگیان مد نظر است که برای اجرایی شدن این مهم هماهنگی های لازم جهت واکسیناسیون آن دسته از افرادی که در زمان اجرای طرح به بیماری کرونا مبتلا بوده و یا اینکه از دوره بیماری آن ها کمتر از شش هفته گذشته، انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه در راستای برنامه های وزارت آموزش و پرروش، بازگشایی حضوری مدارس مستلزم اجرای اقدامات مختلف از جمله واکسیناسیون فرهنگیان است، خاطرنشان کرد: در استان هرمزگان همگام با سایر استان های کشور، مرحله اول واکسیناسیون از نهم مردادماه و به میمنت عید غدیرخم آغاز و طبق برنامه زمانبندی اجرایی شد.

وی اضافه کرد: در این طرح که شامل معلمان و عوامل اجرایی مدارس دولتی و غیر دولتی نیروهای حق التدریس و خرید خدمات، دانشجو معلمان، سرباز معلمان، مربیان پیش دبستانی، سوادآموزان نهضت سواد آموزی، کارکنان ادارات آموزش و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگیان هرمزگان نگرانی از بابت سهمیه واکسن کرونا نداشته باشند

فرهنگیان هرمزگان نگرانی از بابت سهمیه واکسن کرونا نداشته باشند