مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 04:152021-08-22سياسي

آغاز دور جدید طرح اسوه از فردا/ آموزش ها مجازی است


مسئول طرح آموزشی، تربیتی قاریان نوجوان قرآن با عنوان اسوه گفت: پانزدهمین دوره طرح اُسوه از 1 تا 8 شهریورماه به صورت مجازی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس پانزدهمین دوره طرح آموزشی، تربیتی اُسوه از 1 تا 8 شهریورماه برگزار می شود.

محمدتقی میرزاجانی مسئول طرح اُسوه درباره دوره جدید طرح به فارس گفت: با اوج گیری مجدد ویروس کرونا در کشور، این دوره نیز همانند سه دوره قبل به صورت مجازی برگزار خواهد شد که برای این دوره، بالغ بر 140 جلسه آموزشی و معرفتی پیش بینی شده است.

وی دومین دوره مسابقات اطلاعات عمومی با نام جام سردار قرآنی حاج قاسم سلیمانی را از دیگر برنامه های دوره پانزدهم معرفی کرد و گفت: در دوره های طرح اسوه قاریان توجوان علاوه بر آموختن فنون تلاوت، تربیت قرآنی هم می شوند و در جلسات معرفتی هم شرکت می کنند.

میرزاجانی در ادامه، اسامی مدرسان و مربیان این دوره را به این شرح اعلام کرد: عباس هاشمی، سید احمد مقیمی، حسن مختاری، علی اکبر کاظمی، علی خانی و سیدمحمد حسینی پور (در بخش صوت و لحن)، سیدمحمد کرمانی، وحید مهاجر پاریزی، ابوالفضل قدیانی، جواد حیدری، مرتضی مقنیان و امیرحسین رحمتی (در بخش تجوید و فصاحت)، سعید رحمانی (در بخش وقف و ابتدا)، حجت الاسلام علیرضا نجفی، مسعود رضایی و مجتبی قدبیگی (د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دور جدید طرح اسوه از فردا/ آموزش ها مجازی است

آغاز دور جدید طرح اسوه از فردا/ آموزش ها مجازی است