مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 04:202021-08-22اقتصادي

کمبود 12 هزار مگاواتی برق علت خاموشی های همدان


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان علت قطعی برق در روزهای اخیر را عدم توازن بین تولید و مصرف بیان کرد و گفت: میزان برق تولید شده حدود 54 هزار مگاوات است که با توجه به مصرف 66هزار مگاواتی مشترکین در زمان پیک با 12هزار مگاوات کمبود مواجه می شویم.

- ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان علت قطعی برق در روزهای اخیر را عدم توازن بین تولید و مصرف بیان کرد و گفت: میزان برق تولید شده حدود 54 هزار مگاوات است که با توجه به مصرف 66هزار مگاواتی مشترکین در زمان پیک با 12هزار مگاوات کمبود مواجه می شویم.

شیرزاد جمشیدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ظرفیت تولیدی نیروگاه مفتح، خاطرنشان کرد: نیروگاه مفتح دارای ظرفیت تولیدی هزار مگاواتی بوده که هفت درصد آن مصرف داخلی نیروگاه است.

وی با اشاره به فعالیت نیروگاه های خورشیدی استان همدان، افزود: در حال حاضر 48 مگاوات ظرفیت منصوبه انرژی خورشیدی استان است.

این مقام مسئول با اشاره برکشف مزرعه های استخراج رمزارز در دوسال گذشته، اظهارکرد: در سال گذشته 37 مزرعه غیرمجاز استخراج رمز ارز با 709 دستگاه ماینر کشف و ضبط شده که میزان توان مصرفی آنها 4.

1 مگاوات درلحظه بوده است، این درحالیست که از ابتدای سال جاری 66 مزرعه غیرمجاز استخراج رمز ارز با 398 دستگاه ماینر با توان مصرفی 836 کیلووات درلحظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود 12 هزار مگاواتی برق علت خاموشی های همدان

کمبود 12 هزار مگاواتی برق علت خاموشی های همدان