مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 04:252021-08-22اقتصادي

مشکل سیمان طرح های اقدام ملی مسکن یزد رفع شد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با اشاره به مشکل یک ماه اخیر تامین سیمان و میلگرد اکثر طرح های اقدام ملی مسکن، اعلام کرد: خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده در استان طی روزهای گذشته، - ایسنا/یزد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با اشاره به مشکل یک ماه اخیر تامین سیمان و میلگرد اکثر طرح های اقدام ملی مسکن، اعلام کرد: خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده در استان طی روزهای گذشته، مشکل سیمان این طرح برطرف شد.

محسن صادقیان در جریان بازدید از طرح های اقدام ملی مسکن استان در این رابطه به خبرنگار ایسنا گفت: مقرر شد کارخانه سیمان تجارت مهریز، تامین سیمان این طرح ها را در اولویت قرار دهد.

وی تاکید کرد: آماده سازی و تامین زیرساخت های آب ، برق و گاز توسط ادارات و دستگاه های دولتی نیز باید در اولویت قرار گیرد.

معاون استاندار اظهار امیدواری کرد که طرح 200 واحدی فاطمیه با پیگیری هایی هفتگی طبق برنامه زمان بندی و تا پایان مهرماه آماده تحویل شود.

وی با اشاره به شروع طرح اقدام ملی مسکن در سال 1399، از پیشتازی استان در اجرای این طرح خبر داد و گفت: در راستای تحقق شعار سال و لزوم تسهیل و مانع زدایی ها در بسیاری از کمیته ها، کمیسیون ها و کارگروه ها، اقدام لازم برای کوتاه کردن زمان صدور پروانه شهرسازی برای اجرای طرح های مسکن استان انجام ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل سیمان طرح های اقدام ملی مسکن یزد رفع شد

مشکل سیمان طرح های اقدام ملی مسکن یزد رفع شد