مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 04:352021-08-22اقتصادي

تولید 79 برنامه معرفی جاذبه های گردشگری استان مرکزی از شبکه مستند


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از تولید 79 مستند معرفی جاذبه های گردشگری، تاریخی و صنایع دستی در برنامه همسفر شبکه سراسری مستند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک مصطفی مرزبان صبح امروز در آیین تجلیل از دست اندرکاران تهیه کننده برنامه معرفی جاذبه های گردشگری استان مرکزی گفت: از بهمن ماه سال 99 تا کنون جمعا 79 قسمت برای معرفی جاذبه های گردشگری، تاریخی و صنایع دستی استان مرکزی از طریق این شبکه سراسری قرارداد بسته شده است.

وی افزود: این برنامه ها شامل 24 قسمت معرفی شهرستان اراک- 12 قسمت شهرستان ساوه- 12 قسمت کمیجان- 18 قسمت تفرش- 6 قسمت آشتیان و7 قسمت شازند، مهاجران و آستانه بوده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری و همچنین صنایع دستی منحصر به فرد و تنوع قومیت ها و پیشینه تاریخی و باستانی استان مرکزی به عنوان سوژه های بکری برای برنامه سازان و مستندسازان رسانه ملی یاد کرد و  گفت: در تلاشیم قرارداد معرفی جاذبه های گردشگری، تاریخی و صنایع دستی سایر شهرستانهای استان  تمدید و تمامی شهرستانهای استان از طریق این شبکه پر بیننده به زودی معرفی شود.

مرزبان در این نشست با ابراز تشکر از عوامل و همکاران این برنامه تلویزیونی گفت: به دلیل اهمیت صنعت گردشگری در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 79 برنامه معرفی جاذبه های گردشگری استان مرکزی از شبکه مستند

تولید 79 برنامه معرفی جاذبه های گردشگری استان مرکزی از شبکه مستند