مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 04:402021-08-22بين الملل

تکرار ادعاهای آمریکا علیه دمشق در سالروز حملات شیمیایی در غوطه شرقی


وزارت امور خارجه آمریکا در هشتمین سالگرد حمله شیمیایی به غوطه شرقی دمشق با تکرار ادعاهای بی پایه و اساس خود بار دیگر خواستار مسئول شناخته شدن نظام سوریه در استفاده از سلاح شیمیایی شد.

- وزارت امور خارجه آمریکا در هشتمین سالگرد حمله شیمیایی به غوطه شرقی دمشق با تکرار ادعاهای بی پایه و اساس خود بار دیگر خواستار مسئول شناخته شدن نظام سوریه در استفاده از سلاح شیمیایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه الجزیره، وزارت امور خارجه آمریکا با انتشار بیانیه ای در هشتمین سالگرد استفاده از سلاح شیمیایی در غوطه شرقی دمشق با اشاره به اولین حمله شیمیایی در 21 اوت 2013 به این منطقه، خواستار مسئول شناخته شدن نظام سوریه در استفاده از سلاح شیمیایی در غوطه شرقی شد.

این وزارتخانه با چشم پوشی از بمباران مناطق مسکونی سوریه توسط جنگنده های واشنگتن به بهانه مقابله با عناصر داعش و سرقت منابع نفتی این کشور مدعی شد: بسیاری از جنایات نظام سوریه به سطح جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت می رسد ! وزارت خارجه آمریکا بر تلاش واشنگتن برای فرار نکردن عاملان این حملات از مجازات تاکید کرد.

وزارت خارجه آمریکا همچنین خواستار برچیده شدن برنامه های سلاح های شیمیایی ادعایی نظام سوریه شد و بر ضرورت ایجاد یک راه حل سیاسی متناسب با قطعنامه شماره 2254 شورای امنیت درباره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار ادعاهای آمریکا علیه دمشق در سالروز حملات شیمیایی در غوطه شرقی

تکرار ادعاهای آمریکا علیه دمشق در سالروز حملات شیمیایی در غوطه شرقی