مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 04:402021-08-22سياسي

524 بازرسی و تشکیل 90 پرونده تعزیراتی برای نانوایان شهرستان اسکو


فرماندار شهرستان اسکو از تشکیل تعداد 524 بازرسی و 90 پرونده تعزیراتی در 5 ماه اول سال جاری خبر داد.

- به نقل از فرمانداری اسکو، بابک رضی منش، در پنجمین جلسه کارگروه آرد، نان و گندم شهرستان اسکو که با حضور اعضای کارگروه مذکور برگزار شد اظهار داشت: تشدید بازرسی ها، برخورد قاطع با نانوایان متخلف، حمایت از نانوایان قانونمند باید با جدیدت تمام از طریق اعضای کارگروه عملیاتی و اجرایی شود.

فرماندار شهرستان اسکو از تشکیل تعداد 524 بازرسی و 90 پرونده تعزیراتی در 5 ماه اول سال جاری خبر داد و افزود: استمرار نظارت و بازرسی نشان از اهتمام و عزم مسئولین شهرستان در برخورد با تخلفات است ولی انتظار بحق مردم خروجی محسوس این بازرسی در کیفیت و کمیت نان و برخورد شفاف با متخلفین و اجرایی کردن احکام پرونده های تعزیراتی و اطلاع رسانی به مردم است.

رضی منش با اشاره به ضرورت توجه جدی به رعایت بهداشت در نانوایی ها گفت: در زمینه مسائل بهداشتی با هیچ نانوایی تعارف نداریم و ناظرین بهداشتی بدون ملاحظه و با دقت تمام بر رعایت پروتکل های بهداشتی در واحدهای نانوایی نظارت کرده و با هرگونه تخلف بهداشتی بدون اغماض برخورد جدی خواهیم نمود.

فرماندار شهرستان اسکو تصریح کرد: در اجرای سیاست تشویق و تنبیه و برخورد قاطع با متخلفین و به منظور بازدارندگی، کاهش 25 درصدی سه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

524 بازرسی و تشکیل 90 پرونده تعزیراتی برای نانوایان شهرستان اسکو

524 بازرسی و تشکیل 90 پرونده تعزیراتی برای نانوایان شهرستان اسکو