مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 04:452021-08-22سياسي

انجام بیش از 3500 مورد بازرسی جهت قطع زنجیره انتقال کرونا در محیط کار


سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: بیش از 3 هزار و 500 مورد بازرسی جهت پیشگیری از شیوع و انتقال ویروس کرونا در محیط کار و واحدهای تولیدی توسط بازرسان کار این اداره کل انجام شد.

- ایسنا/اردبیل سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: بیش از 3 هزار و 500 مورد بازرسی جهت پیشگیری از شیوع و انتقال ویروس کرونا در محیط کار و واحدهای تولیدی توسط بازرسان کار این اداره کل انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهروز رحیم زاده 31 مرداد در جلسه نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در محیط کار با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط تمامی آحاد جامعه و علی الخصوص واحدهای کارگری ادامه داد: هم زمان با شیوع ویروس کرونا طی هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی چک لیست رعایت پروتکل های بهداشتی تهیه و جهت اجرا به بنگاه های اقتصادی، واحدهای کارگری و تولیدی ابلاغ شد.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون حدود بیش از 3 هزار 500 مورد بازرسی با اولویت رعایت پروتکل های بهداشتی از واحدهای کارگری و تولیدی به صورت مستمر و چندین باره انجام شده و قدردان همکاری کارفرمایان دراین خصوص هستیم.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل ادامه داد: به لحاظ شیوع موج پنجم ویروس کرونا و باتوجه به اینکه واحدهای کارگری با تراکم نیروی انسانی بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام بیش از 3500 مورد بازرسی جهت قطع زنجیره انتقال کرونا در محیط کار

انجام بیش از 3500 مورد بازرسی جهت قطع زنجیره انتقال کرونا در محیط کار