مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 04:502021-08-22سياسي

طرح صیانت از کاربران فضای مجازی منجر به محدودیت اینترنت نمی شود


عضو هیئت رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس بر لزوم ساماندهی فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تأکید کرد و گفت: طرح صیانت از کاربران فضای مجازی منجر به محدودیت اینترنت نمی شود.

- حسین حاتمی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به این که طرح صیانت از کاربران فضای مجازی در مجلس به کمیسیون ویژه ارجاع شده است، اظهار داشت: بررسی طرح صیانت از کاربران فضای مجازی در جلسات عادی مجلس و یا کمیسیون ویژه هر کدام معایب و مزایای خاص خود را دارد، که قابل بحث است.

عضو هیئت رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر این طرح در صحن علنی مجلس شورای اسلامی بررسی شود خرد جمعی بیشتر دخیل می تواند می باشد در حالی که در کمیسیون ویژه اتخاذ تصمیم احتمالی یک سویه می تواند اتفاق بیفتد اما فرصت کارشناسی بیشتری حاصل نیز در عوض حاصل شود ولی در صحن علنی این تصمیم احتمالش ضعیف است.

وی بابیان این که برخی از نمایندگان خواستار شده بودند تا طرح صیانت از کاربران فضای مجازی از اصل 85 خارج شود، ابراز داشت: عمده خواسته نمایندگان این بود تا طرح در دستور کار بررسی عادی و علنی صحن مجلس قرار گیرد.

ضرورت ساماندهی فضای مجازی حاتمی در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که آیا طرح صیانت از کاربران فضای مجازی منجر به محدودیت و فیلتر شبکه های اجتماعی می شود و مخالفت یا موافقت شما چه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح صیانت از کاربران فضای مجازی منجر به محدودیت اینترنت نمی شود

طرح صیانت از کاربران فضای مجازی منجر به محدودیت اینترنت نمی شود