مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 04:552021-08-22سياسي

90 درصد کابینه پیشنهادی رأی اعتماد می گیرند


نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان دید خوبی درباره وزرای پیشنهادی رییس جمهور دارند و به احتمال قوی بیش از 90 درصد وزرای پیشنهادی رأی اعتماد خواهند گرفت.

- ایسنا/اصفهان نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان دید خوبی درباره وزرای پیشنهادی رییس جمهور دارند و به احتمال قوی بیش از 90 درصد وزرای پیشنهادی رأی اعتماد خواهند گرفت.

رحمت الله فیروزی در گفت وگو با ایسنا درباره روند رسیدگی به صلاحیت کابینه پیشنهادی رییس جمهور که هم اکنون در مجلس جریان دارد، اظهار کرد: به هر حال رییس جمهور با بررسی هایی که انجام داد افرادی را به عنوان وزرای پیشنهادی خود به مجلس معرفی کرد و هم اکنون وزرای پیشنهادی در کمیسیون های مربوط از برنامه های خود دفاع می کنند و در نهایت موافقان و مخالفان وزرا صحبت هایی را ارائه می دهند و نمایندگان رأی خود را خواهند داد.

وی افزود: تا کنون چهار وزیر پیشنهادی در صحن مجلس از سوابق و برنامه های خود دفاع کرده اند و هم اکنون پرونده وزیر پیشنهادی اطلاعات توسط نمایندگان در حال بررسی و رسیدگی است.

نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود در مجلس، گفت: معتقدم بیش از 90 درصد وزرای پیشنهادی رأی اعتماد مجلس را کسب خواهند کرد و شاید یک یا دو وزیر پیشنهادی رأی لازم را کسب ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد کابینه پیشنهادی رأی اعتماد می گیرند

90 درصد کابینه پیشنهادی رأی اعتماد می گیرند