مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 05:052021-08-22پزشكي

بیش از 70 درصد تست های کرونا در قم مثبت است


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان قم از مثبت شدن بیش از 70 درصد تست های کرونا در استان خبر داد.

-  سیامک محبی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به تداوم افزایش میزان مراجعه مردم به مراکز سرپایی بهداشت بیان کرد: البته تعطیلی روزهای اخیر می تواند به کنترل چرخش ویروس در جامعه کمک کند، به شرط آن که مردم نیز رعایت بیشتری را در برنامه خود داشته باشند.

وی سپس به فعالیت 16 مرکز واکسیناسیون در شهرستان قم و 5 مرکز واکسیناسیون در بخش های استان توجه داد و گفت: معمولا به صورت روزانه 12 تا 13 هزار دُز واکسن کووید19 در استان تزریق می شود که البته این عدد با تأمین بهتر واکسیناسیون از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می تواند تا سقف 20 هزار دُز نیز افزایش پیدا کند.

رییس مرکز بهداشت استان با بیان اینکه مشکلاتی در روزهای اخیر درباره تأمین واکسن وجود داشته است ابراز امیدواری کرد با واردات بیشتر واکسن و همچنین افزایش تولید واکسن ایرانی، سرعت واکسیناسیون نیز در کشور و در استان زیاد شود.

محبی درباره راه اندازی مراکز جدید واکسیناسیون در استان نیز گفت: فعلا و تا زمانی که سهمیه واکسن استان افزایش نیابد، مرکز جدیدی را راه اندازی نمی کنیم، البته جانمایی ها برای تجهیز مراکز جدید انجام می شود تا در صورت لزوم و طی 24 ساعت، مراکز جدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 70 درصد تست های کرونا در قم مثبت است

بیش از 70 درصد تست های کرونا در قم مثبت است