مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 05:102021-08-22سياسي

هنوز قیر رایگان به روستاهای البرز اختصاص نیافته است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: امسال در در قالب مصوبه مجلس بنا شده قیر رایگان برای آسفالت راه های روستایی استان ها تامین شود که تا به امروز انجام نشده است.

- ایسنا/البرز مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: امسال در در قالب مصوبه مجلس بنا شده قیر رایگان برای آسفالت راه های روستایی استان ها تامین شود که تا به امروز انجام نشده است.

علی زندی فر در گفت وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت آسفالت راه های روستایی البرز اظهار کرد: در حال حاضر اکثر راه های روستایی استان آسفالت است و تنها 25 روستای فاقد آسفالت در استان وجود دارد.

وی ادامه داد: ناگفته نماند، بیش از 10 سال از عمر آسفالت اکثر راه های روستایی استان می گذرد و این راه ها نیاز به روکش جدید دارند.

وی توضیح داد: در بازدیدهایی که از روستاهای استان انجام می شود و درنامه هایی که از مردم به دستمان می رسد بیشترین درخواست ها درخصوص آسفالت راه های روستایی است به همین دلیل امسال این اقدام را در اولویت کاری خود قرار داده ایم.

وی افزود: امسال در در قالب مصوبه مجلس بنا شده قیر رایگان برای آسفالت راه های روستایی استان ها تامین شود که تا به امروز انجام نشده ولی با این اتفاق روند آسفالت راه های روستایی سرعت بیشتری می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز قیر رایگان به روستاهای البرز اختصاص نیافته است

هنوز قیر رایگان به روستاهای البرز اختصاص نیافته است