مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 05:152021-08-22سياسي

رهایی قاتل از اعدام پس از 20 سال با رضایت اولیای دم در خرم بید


پس از برگزاری جلسات متعدد با همت مسئولین قضایی و شورای حل اختلاف خرم بید و رضایت اولیای دم، قاتل محکوم به اعدام پس از 20 سال از طناب دار رهایی یافت.

- ، حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی با اعلام این خبر گفت: همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبد الله الحسین (ع) و پس از برگزاری جلسات متعدد و به همت رییس حوزه قضایی، دادستان و مسئولین شوراهای حل اختلاف و متنفذین در شهرستان خرم بید با گذشت اولیا دم، قاتل محکوم به قصاص در این پرونده پس از 20 سال از طناب دار رهایی یافت.

وی با اشاره به جزییاتی از این پرونده بیان داشت: پس از وقوع قتل در سال 1380 در شهرستان خرم بید، رسیدگی به پرونده در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفت و پس ازگذشت 6 سال حکم قصاص قاتل به صورت قطعی صادر و اجرای حکم پس از طی تشریفات قانونی در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مطابق دستور العمل ابلاغی، پرونده های قتل پیش از اجرای حکم در راستای اخذ رضایت و صلح وسازش طرفین پرونده به شورای حل اختلاف ارجاع می گردد گفت: این پرونده نیز طبق همین روند تعریف شده توسط شورای حل اختلاف شهرستان پیگیری و با توجه به وجود زمینه مصالحه در پرونده اجرای حکم به تعویق افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی قاتل از اعدام پس از 20 سال با رضایت اولیای دم در خرم بید

رهایی قاتل از اعدام پس از 20 سال با رضایت اولیای دم در خرم بید