مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 05:152021-08-22سياسي

تأثیر 80 درصدی محدودیت های اخیر بر بیماری کرونا


استاندار قم از تأثیر 80 درصدی محدودیت های اخیر در موضوع کرونا خبر داد و گفت: محدودیت فعالیت مشاغل پرخطر مانند تالارهای پذیرایی و اماکن ورزرشی و تفریحی ادامه دارد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری آخرین جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا با حضور رییس جمهور بیان کرد: وضعیت ابتلا به بیماری کرونا در موج پنجم آن در سراسر دنیا و البته در کشور ما خطرناک است و از این رو شیوه نامه های بهداشتی باید همچون گذشته از سوی همه اقشار رعایت شود.

وی در عین حال از تداوم ممنوعیت تردد بین استانی تا ساعت 24 روز پنجم شهریور ماه سال جاری خبر داد و از همه مردم خواست در این موضوع همراهی لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازوضعیت کشور پس از اجرای یک هفته ای محدودیت های اخیر اضافه کرد: اثرگذاری 80 درصدی این محدودیت ها و کاهش ترددهای بین شهری و درون استانی در سراسر کشور، از تلاش شبانه روزی دست اندرکاران و همکاری مردم حکایت دارد که از این رو باید از همه همراهی ها تقدیر و تشکر کرد.

استاندار قم همچنین به برگزاری مراسم های عزاداری و سوگواری در ایام ماه محرم الحرام توجه داد و از مسئولین هیئات و عزاداران حسینی نیز که نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی اهتمام ویژه داشتند تشکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأثیر 80 درصدی محدودیت های اخیر بر بیماری کرونا

تأثیر 80 درصدی محدودیت های اخیر بر بیماری کرونا