مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 05:202021-08-22سياسي

مهلت ارسال اثر به جشنواره مطبوعات آذربایجان شرقی تمدید شد


دبیر پنجمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری آذربایجان شرقی از تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره مطبوعات استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه همت خانه مطبوعات آذربایجان شرقی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: عموم فعالان رسانه ای استان می توانند آثار خود را حداکثر تا پنجم شهریور ماه در وب سایت پذیرش آثار به نشانی azarsh.

pressfestival.

ir بارگذاری کنند.

وی ادامه داد: همکاران رسانه ای استان می توانند آثار خود را در قالب سرمقاله، مقاله و یادداشت، عکس خبری (تک عکس و گزارش تصویری)، اینفوگرافی، صفحه آرایی، کاریکاتور، تولیدات چند رسانه ای، تیتر، مصاحبه، گفت وگو، گزارش (خبری و غیرخبری) ارسال کنند.

شفیعی با بیان این که آثار ارسالی می بایست باید در مطبوعات محلی، نشریات سراسری، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری دارای مجوز منتشر شده باشند، گفت: شرکت کنندگان می توانند علاوه بر بخش ویژه، حداکثر سه اثر در سه قالب به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دبیر پنجمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: ارسال کپی بریده آثار راه یافته به مرحله نهایی در روزنامه ای که آثار شرکت کنندگان در آنها به چاپ رسیده و نیز نسخه چاپی نشریات الکترونیکی الزامی است، ضمن این که مطبوعات لغو مجوز شده، فاقد مجوز و همچنین بولتن های داخلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ارسال اثر به جشنواره مطبوعات آذربایجان شرقی تمدید شد

مهلت ارسال اثر به جشنواره مطبوعات آذربایجان شرقی تمدید شد