مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 05:252021-08-22سياسي

عادی انگاری کرونا، مهمترین مشکل کنونی در خوزستان است


مهمترین عارضه کنونی در خوزستان عادی انگاری کرونا است به گونه ای که هر موقع، وضع قدری بهتر شود مردم رعایت پروتکل های بهداشتی را فراموش می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عوامل متعددی همچون روابط فرهنگی قوی در خانواده ها، آداب و سنن خاص و برگزاری آیین های ملی و مذهبی در خوزستان باعث شده تا امروز وضعیت و کمک سایر دستگاه ها بتوانیم این بیماری را کنترل و به شرایط عادی برگردیم.

قاسم سلیمانی دشتکی تصریح کرد: بیماران هر شهرستان باید جزو آمار همان شهرستان لحاظ شوند تا علاوه بر کنترل بیماری، بتوان بیماران هر منطقه را شناسایی و از شیوع بیماری جلوگیری کرد.

وی به روند صعودی بیماری در آبادان، خرمشهر و شادگان اشاره کرد و افزود: گروهی متشکل از نماینده استانداری، دانشگاه علوم پزشکی، سپاه و دادستانی به این مناطق اعزام خواهد شد تا وضعیت بیماری، بحث تست و رهگیری، روند واکسیناسیون و پشتیبانی از طرح شهید سلیمانی را در مبارزه با کرونا پیگیری کنند.

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه باید بیماری هر چه سریعتر در خوزستان مدیریت شود گفت: نباید اجازه دهیم که کمبود تجهیزات و دیگر موارد باعث فوت عزیزانمان بر اثر کرونا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عادی انگاری کرونا، مهمترین مشکل کنونی در خوزستان است

عادی انگاری کرونا، مهمترین مشکل کنونی در خوزستان است